Tuesday 27 August 2013

wtorek 27 sierpnia

nic sie nie dzieje.... pisac tez mi sie nie chce....



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

11 comments:

  1. Ale za to grasz przednio :))))
    Buziak :*
    posiedzę tu chwilę i posłucham z Tobą jeśli pozwolisz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje...bardzo mi milo:)tez mi sie spodobalo i pomyslalam ze sie podziele...
      buzia

      Delete
    2. nie wiem czy pamiętasz ale od tego się nasza znajomość zaczęła....pod wspólnej muzyki :)
      http://toyapisze.blogspot.com/2012/11/bezsennosc.html#comment-form
      tylko miałam wtedy inny profil :)

      Delete
    3. pamietam pamietam:) takich rzeczy sie nie zapomina..:)))

      Delete
  2. Replies
    1. milo mi milo kobietki:)sciskam

      Delete
    2. o polecam inne tego pana kawalki:)

      Delete
    3. znam niektóre,a to uwielbiam https://www.youtube.com/watch?v=1GX_4PgUhYo

      Delete