Saturday 29 June 2013

wakacyjnie








10 comments:

  1. Zdjecia Pieprzu zrobione sa na Fuerteventurze. Dom na plazy. Zakochalam sie w nim:)

    ReplyDelete
  2. No, właśnie mnie też się spodobały. Piękne miejsce:) Dziękuję.

    ReplyDelete
  3. Pieprzu, to ja dziekuje:)

    szukalam gdzie by tu pojechac we wrzesniu.... co by dupe sloncem nacieszyc i....
    wyguglalam, jest do wynajecia ten domek:)
    wyslalam maila i czekam.

    Cenowo ok, o ile z dwie sztuki jeszcze namowie:)Bo zmiesci sie 6.

    Okolica? wioska, rybacka podobno, z dwie trzy knajpy, jeden hotel i plaza plaza plaza. Duzo nudystow na plazy, co mi nie przeszkadza, a tworzy atmosfere totalnego luzu:)))
    Dla mnie bomba. To co lubie.

    Minusy? - nie ma.

    Najlepiej auto wynajac, ale mozna obejsc sie bez, bo taxi tanio bardzo, a supermarket w zasiegu 5 euro.

    ReplyDelete
  4. ps. bylam tam i zakochalam sie, jesli wyjdzie z wynajmem, bede sie cieszyc jak szczeniak bez ogona.

    ReplyDelete
  5. zazdroszczę:) wygląda urzekająco..no i najważniejsze - MORZE blisko!

    ReplyDelete
  6. Ach.. ach.. i pozostało nam tylko powzdychać... :)

    ReplyDelete
  7. Niesamowite zdjęcia i niebo!!!
    A Marizę kocham :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje:) i najlepsze ze widok zaklepany na wrzesien, udalo sie zarezerwowac:))) ciesze sie

      Delete
    2. Oooooooo cudownie!!!
      Do tej pory byłam tylko na Teneryfie i Gran Canarii, może czas na pozostałe wyspy :)

      Delete